.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
جهت اطلاع جمهوری اسلامی 5 شنبه

مشاور غيررسمي رئيس جمهور منتخب آمريكا پيش بيني كرد : تماسهاي بين تهران و واشنگتن در ماههاي آينده انجام شود. اين پيش بيني « جوزف سير نيسيوني » درحالي توسط رسانه هاي عرب زبان اعلام شده كه باراك اوباما در گفتگو با شبكه « ان بي سي » آمادگي خود را براي ارائه مشوقهاي اقتصادي به منظور توقف برنامه هسته اي ايران اعلام كرده است . اظهارات اوباما كه براي مذاكره با ايران شرط تعليق فعاليت هاي هسته اي را گذاشته با اعتراض شديد آيت الله هاشمي رفسنجاني در خطبه نماز عيد قربان اين هفته تهران مواجه شد. رئيس مجلس خبرگان رهبري گفت با اينكه تاكنون هميشه آمريكا خواستار مذاكره با ايران بود اوباما براي مذاكره شرطي گذاشته است كه بهيچوجه پذيرفتني نيست .

در پي تجمع اعتراض آميز خودجوش روز دوشنبه دانشجويان در مقابل دفتر حافظ منافع مصر در تهران كه در اعتراض به همدستي مصر با جنايت رژيم صهيونيستي در غزه برگزار شد مصر نماينده ايران در اين كشور را فرا خواند. به گزارش خبرگزاري شين هوا وزارت امورخارجه مصر روز سه شنبه مراتب اعتراض قاهره را به برپايي تظاهراتي در مقابل دفتر حافظ منافع مصر در تهران به نماينده ايران ابلاغ كرد و اين مطلب را در بيانيه خود اعلام نمود. دانشجويان ايراني بعد از ظهر دوشنبه در اعتراض به جنايت رژيم صهيونيستي در غزه و همكاري مصر با اين رژيم در مقابل دفتر حافظ منافع مصر در تهران تجمع كرده و پرچم آن كشور را آتش زدند. در بيانيه وزارت امور خارجه مصر همچنين از درج مقالات در برخي روزنامه هاي ايران و حمله به سياست هاي رژيم مصر انتقاد شده است !

روزنامه هاآرتص چاپ فلسطين اشغالي گزارش داد; تعداد موشكهاي شهاب 3 ايران از 30 عدد در آغاز سال اكنون به 100 عدد رسيده است . اين موشك قادر است در تمام اسرائيل نقاطي را مورد هدف قرار دهد. به گزارش فردا اين روزنامه نوشت : اين موشك همچنين علاوه بر قابليت حمل ميزان يك تن مواد انفجاري مي تواند كلاهك هسته اي هم با خود حمل كند. اين روزنامه همچنين به نقل از منابع ديپلماتيك نوشت : رژيم صهيونيستي اطلاعات محرمانه مهمي را درباره برنامه هسته اي جمهوري اسلامي ايران و برنامه هاي موشكي سپاه پاسداران به ناتو داده است . در اين گزارش ادعا شده است ايران درحال كار بر روي موشك شهاب 4 است كه درصورت موفقيت برد آن به 3 هزار كيلومتر مي رسد و قادر است قسمتهايي از اروپا را هدف قرار دهد .

بوش كوچك كه اول بهمن ماه مسند رياست جمهوري آمريكا را به اوباما خواهد سپرد خطاب به مقامات اجرايي آينده آمريكا گفت : « ما بايد توانايي هاي خود را براي جنگ در جهان توسعه دهيم و در اينكار بيرحم باشيم . » وي كه در آكادمي نظامي آمريكا سخن مي گفت ادعا كرد : « امروز ارتش آمريكا قوي تر سريعتر و آماده تر از هشت سال پيش است بنابر اين كاخ سفيد پس از من مي تواند بر كشورهاي مخالف آمريكا فشار بيشتري بياورد » . وي افزود : « در طول هشت سال گذشته زيربناي محكمي را بينان گذاشته ام كه روساي جمهور و رهبران نظامي آينده مي توانند با آن تربيت شوند »


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.089 seconds.